Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia to wiodąca polska orkiestra oraz jedna z najważniejszych instytucji kultury w kraju. Od 85 lat kreuje główny nurt polskiej kultury muzycznej poprzez działalność koncertową, wydawniczą i edukacyjną. NOSPR należy od 2018 roku do organizacji ECHO, skupiającej 22 najlepsze sale koncertowe Europy.

Jesteśmy współorganizatorem Festiwalu Katowice Kultura Natura, Festiwalu Prawykonań, Festiwalu Muzyka+Nauka oraz Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Karola Szymanowskiego.

Świat kultury i sztuki znajduje się obecnie w stanie głębokiej transformacji, wynikającej w dużej mierze z doświadczeń pandemii COVID-19. W NOSPR śledzimy uważnie zachodzące zmiany, jednak nie zadowalamy się tylko rolą obserwatorów. Kultywujemy najlepsze tradycje świata muzycznego, wierząc równocześnie, że naszą misją jest inicjowanie zmian, wypracowywanie nowych rozwiązań dla sektora kultury oraz odkrywanie nowych sposobów interakcji z odbiorcami.

Zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko:



Kierownik działu zarządzania budynkiem



Zakres obowiązków

  • Zapewnienie optymalnego funkcjonowania obiektu z technicznego punktu widzenia,
  • Tworzenie planów inwestycyjnych,
  • Nadzorowanie i utrzymywanie właściwego stanu technicznego obiektu,
  • Koordynowanie prac serwisowych,
  • Organizowanie bieżących remontów, konserwacji itp.,
  • Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do bieżącego utrzymania obiektu w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym,
  • Prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku, infrastruktury technicznej,
  • Nadzór nad eksploatacją urządzeń nagłośnieniowych i oświetleniowych,
  • Prowadzenie dokumentacji (przeglądy techniczne, gwarancje, umowy, zezwolenia, licencje itp.),
  • Prowadzenie i nadzorowanie ewidencji ilościowej środków trwałych, we współpracy z Działem Księgowości,
  • Administrowanie majątkiem NOSPR i nadzór nad zabezpieczeniem majątku NOSPR przed zniszczeniem, pożarem i kradzieżą z wyłączeniem ubezpieczenia budynku i mienia,
  • Zarządzanie infrastrukturą informatyczną oraz sprzętem komputerowym,
  • Nadzór i obsługa techniczna nad systemem ppoż.,
  • Opracowywanie i rozliczanie budżetu działu.


Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego technicznego,
  • Minimum 3-letniego doświadczenia w obsłudze technicznej obiektów,
  • Znajomości obsługi technicznej oraz konserwacji instalacji i urządzeń: elektrycznych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, ppoż., niskoprądowych i systemu BMS,
  • Umiejętności kierowania zespołem technicznym
  • Umiejętności prowadzenia spraw administracyjnych zgodnie z określonymi procedurami, znajomości prawa zamówień publicznych
  • Umiejętności czytania dokumentacji technicznej
  • Odpowiedzialności za działania w obszarze finansowanym ze środków publicznych
  • Uprawnień SEP G1, G2,
  • Znajomości języka angielskiego,
  • Doświadczenia w zarządzaniu pracownikami
  • Dyspozycyjności, czynnego prawa jazdy kat B.


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej Instytucji kultury
  • możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych
  • dobrych relacji w zespole zaangażowanych i doświadczonych pracowników
  • wsparcia w rozwoju i zdobywania nowych ciekawych doświadczeń


Na CV kandydatów spełniających oczekiwania czekamy pod adresem mailowym: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 26.03.2021 r. Informujemy, ze skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez NOSPR w celu realizacji procesu rekrutacji.
W treści wiadomości prosimy wpisać: Kierownik działu zarządzania budynkiem
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.