Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia to wiodąca polska orkiestra oraz jedna z najważniejszych instytucji kultury w kraju. Od ponad 80 lat tworzy główny nurt polskiej kultury muzycznej poprzez działalność koncertową, wydawniczą i edukacyjną.
Z orkiestrą regularnie występują najwięksi muzycy świata, a spektakularna siedziba zespołu jest miejscem, budzącym zachwyt wśród słuchaczy i artystów. Od kwietnia 2018 NOSPR należy do organizacji ECHO, skupiającej 22 najlepsze sale koncertowe Europy.
W NOSPR kultywujemy najlepsze tradycje świata muzycznego, a także tworzymy nowe formaty wydarzeń artystycznych i szukamy nowych sposobów interakcji z publicznością. Jesteśmy współorganizatorem Festiwalu Katowice Kultura Natura, Festiwalu Prawykonań i Festiwalu Muzyka+Nauka oraz Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Karola Szymanowskiego.
Zmieniamy się i rozwijamy, w związku z tym poszukujemy do naszego zespołu:
Kierownika/ Kierowniczki działu marketingu i komunikacji
Na tym stanowisku będziesz współtworzyć wizerunek Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia.
Czym się będziesz zajmować?
- Będziesz poszukiwać najlepszych sposobów na budowanie świadomości i znajomości NOSPR wśród obecnych i przyszłych melomanów.
- Będziesz zarządzać ludźmi którzy piszą, projektują, tworzą materiały audiowizualne.Będziesz zarządzać budżetem na reklamę i promocję.
- Będziesz budować relacje z dziennikarzami i rozmawiać z nimi o wizji naszej instytucji i jej programie.
- Będziesz kreować nowe rozwiązania marketingowe i testować innowacyjne pomysły.
- Będziesz badać i analizować efekty działań marketingowych i opracowywać na tej podstawie skuteczne strategie i rozwiązania.
- Będziesz jedną z kluczowych osób, które współtworzą wyjątkowe miejsce na mapie kultury w Polsce.
Czego możesz się spodziewać?
- Fascynującej pracy w gronie entuzjastów muzyki.
- Wielu wyzwań związanych z nowoczesnym postrzeganiem marketingu w kulturze.
- Możliwości budowania relacji i nawiązywania kontaktów o zasięgu międzynarodowym.
- Możliwości udziału w procesie transformacji instytucji.
- Dobrych relacji w zespole zaangażowanych i doświadczonych pracowników.
- Wsparcia w rozwoju i zdobywania doświadczeń.
- Umowy o pracę.
- Zadaniowego czasu pracy.
Jeśli:
- Nasza misja i działania są Ci bliskie.
- Jesteś osobą, która lubi szukać nowych rozwiązań i potrafi przekonać do swoich pomysłów.
- Potrafisz pracować z zaangażowaniem.
- Nie boisz się odpowiedzialności i umiesz się uczyć na błędach.
- Znasz dobrze język angielski.
- Masz przynajmniej 4 letnie doświadczenie w obszarze marketingu lub pokrewnym.
- Kontakty z ludźmi i praca w zespole to Twój żywioł.
- Rozumiesz odpowiedzialność za działania w obszarze finansowanym ze środków publicznych.
Koniecznie prześlij swoje CV…. Czekamy na Ciebie!
Termin przesyłania aplikacji 06.12.2019
Rekrutacja będzie przebiegać w 3 etapach:
- Analiza nadesłanych Cv ( Do 10.12.19)
- Zadanie pisemne dla osób, których doświadczenia będą dla nas najciekawsze. (od 10 do 13.12.19)
- Rozmowa kwalifikacyjna (grudzień 2019)
Adres. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez NOSPR w celu realizacji procesu rekrutacji.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.