Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia to wiodąca polska orkiestra oraz jedna z najważniejszych instytucji kultury w kraju. Od ponad 80 lat tworzy główny nurt polskiej kultury muzycznej poprzez działalność koncertową, wydawniczą i edukacyjną.

Z orkiestrą regularnie występują najwięksi muzycy świata, a spektakularna siedziba zespołu jest miejscem budzącym zachwyt wśród słuchaczy i artystów. Od kwietnia 2018 NOSPR należy do organizacji ECHO, skupiającej 22 najlepsze sale koncertowe Europy.

W NOSPR kultywujemy najlepsze tradycje świata muzycznego, a także tworzymy nowe formaty wydarzeń artystycznych i szukamy nowych sposobów interakcji z publicznością. Jesteśmy współorganizatorem Festiwalu Katowice Kultura Natura, Festiwalu Prawykonań i Festiwalu Muzyka+Nauka oraz Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Karola Szymanowskiego.

 

Zmieniamy się i rozwijamy, w związku z tym poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko:

 

 

 

Specjalista ds. Marketingu

 

 

 

Główne obowiązki:

· Współpraca i utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami i patronami medialnymi (nawiązywanie i podtrzymywanie relacji, wysyłka zaproszeń i not prasowych, bieżący kontakt i opieka nad dziennikarzami)

· Organizacja wydarzeń towarzyszących z zakresu promocji i komunikacji (m.in. konferencje prasowe)

· Współpraca i utrzymywanie relacji z instytucjami partnerskimi, sponsorami (nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi partnerami, podtrzymywanie relacji, dobór i wycena wzajemnych świadczeń, przygotowywanie umów, nadzór nad właściwą realizacją zapisów umowy)

· Współpraca z instytucjami partnerskimi w zakresie m.in. materiałów promocyjnych, reklam, materiałów sponsorowanych, oprawy foto/video,

· Redakcja i korekta komunikatów oraz tekstów powstających w instytucji

· Nadzór nad budżetem dla danego wydarzenia / projektu – planowanie oraz kontrola wydatkowania środków publicznych, nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych dla danego wydarzenia

· Współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej NOSPR

· Współudział w opracowywaniu koncepcji działań marketingowych dla poszczególnych wydarzeń w instytucji

 

 

 

Od kandydatów oczekujemy:

· wykształcenia wyższego

· min. 3-letniego doświadczenia w pracy w obszarze marketingu i komunikacji

· znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie)

· umiejętności copywriting’u

· bardzo dobrej organizacji pracy

· samodzielności w działaniu

· umiejętności pracy zespołowej

· kompetencji interpersonalnych

· dyspozycyjności w ramach zadaniowego czasu pracy

· znajomości pakietu MS Office

· zainteresowania kulturą muzyczną i posiadania podstawowej wiedzy w tym zakresie

 

Mile widziane:

· doświadczenie w pracy w instytucji kultury

· wykształcenie muzyczne.

 

Oferujemy:

· stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej instytucji kultury,

· pracę w dynamicznym, ambitnym oraz pełnym zaangażowania i pasji do sztuki zespole,

· wsparcie w rozwoju i zdobywaniu nowych ciekawych doświadczeń,

· dużą różnorodność zadań i realizowanych projektów,

· udział w tworzeniu nowoczesnej instytucji kultury i realny wpływ na rynek muzyczny,

· możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych,

· możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych, m.in. karty Benefit Multisport, platformy do nauki j. angielskiego.

 

 

 

Na stanowisko Specjalista ds. Marketingu aplikować można wysyłając CV oraz list motywacyjny na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 08.12.2023.

W tytule wiadomości prosimy wpisać: Specjalista ds. Marketingu

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

 

 

Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez NOSPR w celu realizacji procesu rekrutacji.