Polska-Katowice: Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
2019/S 040-090415
Ogłoszenie o modyfikacjach Modyfikacja umowy/koncesji w okresie jej obowiązywania
Legał Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
1.1) Nazwa i adresy
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach
pi. Wojciecha Kilara 1
Katowice
40-202
Polska
Tel.: +48 510923028 E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Faks: +48 322571384 Kod NUTS: PL22A Adresy internetowe:
Główny adres: www.nospr.org.pl Sekcja II: Przedmiot
11.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II. 1.1) Nazwa:
Dostawa sprzętu nagraniowego dla NOSPR Numer referencyjny: NOSPR/23/2018
11.1.2) Główny kod CPV 32330000
11.1.3) Rodzaj zamówienia Dostawy
11.2) Opis
11.2.1) Nazwa:
11.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
32342100
32341000
48000000
30234100
34000000
32350000
30200000
37311100
11.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL22A
11.2.4) Opis zamówienia w chwili zawarcia umowy:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu nagraniowego dla NOSPR, który został szczegółowo opisany w SIWZ - Załącznik nr 2, tj. aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo, mikrofony, słuchawki, pakiety oprogramowania, dysk magnetyczny, sprzęt do transportu, części sprzętu dźwiękowego i wideo, pianino elektroniczne.
11.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów lub koncesji Początek: 30/11/2018 Koniec: 24/01/2019
11. 2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu:
Postępowanie prowadzone jest w ramach Projektu nr POIS.08.01.00-001098/16 „Budowa organów koncertowych oraz zakup instrumentów i niezbędnego wyposażenia dla NOSPR w Katowicach” realizowany w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
Sekcja IV: Procedura
IV.2) Informacje administracyjne
IV. 2.1) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dotyczące przedmiotowego zamówienia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE - OJ/S: 2018/S 243-557122 Sekcja V: Udzielenie zamówienia/koncesji Zamówienie nr: NOSPR/23/2018
V. 2) Udzielenie zamówienia/koncesji
V.2.1) Data zawarcia umowy/decyzji o udzieleniu koncesji:
30/11/2018
V. 2.2) Informacje o ofertach
Zamówienie/koncesja zostało(-a) udzielone(-a) grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy/koncesjonariusza Konsbud Audio Sp. z o.o.
Warszawa
Polska
Kod NUTS: PL911
Wykonawcą/koncesjonariuszem jest MŚP: tak
V. 2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części/koncesji (w chwili zawarcia umowy;bez VAT)
Całkowita wartość zamówienia: 951 265.00 PLN
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI. 4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza Postępu 17A Warszawa
02-676
Polska
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI. 4.3) Składanie odwołań
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI. 5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21/02/2019
Sekcja VII: Modyfikacje w umowie/koncesji VI 1.1) Opis zamówienia po modyfikacjach VI 1.1.1) Główny kod CPV
32330000
VII. 1.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
32341000 32342100 48000000 30234100 34000000 32350000 30200000 37311100 VII.1.3) Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL22A VII.1.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu nagraniowego dla NOSPR, który został szczegółowo opisany w SIWZ - Załącznik nr 2, tj. aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo, mikrofony, słuchawki, pakiety oprogramowania, dysk magnetyczny, sprzęt do transportu, części sprzętu dźwiękowego i wideo, pianino elektroniczne.
VII.1.5) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów lub koncesji Początek: 30/11/2018 Koniec: 24/01/2019
VII.1.6) Informacje na temat wartości zamówienia/części/koncesji (bez VAT)
Całkowita końcowa wartość zamówienia/części/koncesji: 951 265.00 PLN
VII. 1.7) Nazwa i adres wykonawcy/koncesjonariusza Konsbud Audio Sp. z o.o.
Warszawa
Polska
Kod NUTS: PL911
Wykonawcą/koncesjonariuszem jest MŚP: tak
VII.2) Informacja o modyfikacjach
VII.2.1) Opis modyfikacji
Rodzaj i zakres modyfikacji (ze wskazaniem ewentualnych wcześniejszych zmian w umowie):
W miejsce oferowanych produktów wprowadza się takie same produkty o równoważnych parametrach technicznych:
1. Słuchawki douszne 120 sztuk - Tabela nr 34 - Załącznik nr 8 do Umowy:
W miejsce oferowanych słuchawek VSonic VSD3P, Wykonawca dostarczy słuchawki - Sennheiser CX 3.00.
2. Dyski twarde (pkt. b 4 dyski SSD) Tabela nr 41 - Załącznik nr 8 do Umowy:
W miejsce oferowanych dysków SSD Samsung 850 EVO 1 TB, Wykonawca dostarczy dyski SSD Samsung 860 EVO 1 TB.
3. Oprogramowanie audio - Tabela nr 45 - Załącznik nr 8 do Umowy:
W miejsce oferowanego oprogramowania Izotope RX 6 Standard, Wykonawca dostarczy oprogramowanie Izotope RX 7 Standard.
4.Załącznik nr 8 Zestawienie oferowanego sprzętu nagraniowego - pozycja nr 39 - Tabela nr 39, Kamera SDI wraz z zamocowanym obiektywem, kolumna ilość, otrzymuje następujące brzmienie: 3 sztuki.
VII.2.2) Przyczyny modyfikacji
Konieczność modyfikacji spowodowana okolicznościami, których instytucje zamawiające/podmioty zamawiające, działające z należytą starannością, nie mogły przewidzieć (art. 43 ust. 1 lit. c) dyrektywy 2014/23/ UE, art. 72 ust. 1 lit. c) dyrektywy 2014/24/UE, art. 89 ust. 1 lit. c) dyrektywy 2014/25/UE)
Opis okoliczności, ze względu na które modyfikacja jest konieczna, oraz wyjaśnienie nieprzewidywalnego charakteru tych okoliczności:
1. Dotyczy pkt. 1-3 „opis modyfikacji”: Wystąpiła wyjątkowa sytuacja, której Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć, przy zachowaniu należytej staranności - polegająca na zakończeniu produkcji trzech pozycji produktów zaoferowanych przez Wykonawcę. 2. Dotyczy pkt. 4 „opis modyfikacji”: Zmiana ilości dostarczonych kamer SDI, spełnia oczekiwania Zamawiającego. Nie zmienia ogólnego charakteru umowy, nie zmienia warunków, które były postawione Wykonawcom, zmiana nie rozszerza znacznie zakresu umowy. Zmiana nie przekracza 10 % wartości zamówienia określonego w umowie.
VII. 2.3) Wzrost ceny
Zaktualizowana całkowita wartość zamówienia przed modyfikacjami (z uwzględnieniem ewentualnych wcześniejszych modyfikacji zamówienia i poprawek ceny oraz, w przypadku dyrektywy 2014/23/UE, średniej inflacji w danym państwie członkowskim)
Wartość bez VAT: 951 265.00 PLN Całkowita wartość zamówienia po modyfikacjach Wartość bez VAT: 967 061.00 PLN