Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia to wiodąca polska orkiestra oraz jedna z najważniejszych instytucji kultury w kraju. Od niemal 90 lat tworzy główny nurt polskiej kultury muzycznej poprzez działalność koncertową, wydawniczą i edukacyjną.

Z orkiestrą regularnie występują najwięksi muzycy świata, a spektakularna siedziba zespołu jest miejscem budzącym zachwyt wśród słuchaczy i artystów. Od kwietnia 2018 NOSPR należy do organizacji ECHO, skupiającej 23 najlepsze sale koncertowe Europy.

W NOSPR kultywujemy najlepsze tradycje świata muzycznego, a także tworzymy nowe formaty wydarzeń artystycznych i szukamy nowych sposobów interakcji z publicznością. Jesteśmy współorganizatorem Festiwalu Katowice Kultura Natura, Festiwalu Prawykonań i Festiwalu Muzyka+Nauka oraz Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Karola Szymanowskiego.

Zmieniamy się i rozwijamy, w związku z tym poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko:

 

 

Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji

 

Główne obowiązki:

● Tworzenie i publikowanie kreatywnych i jakościowych treści na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, itp.);

● Planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych w social media;

● Budowanie zaangażowania i relacji z odbiorcami poprzez aktywną interakcję w komentarzach i wiadomościach;

● Realizowanie celów marketingowych na kanałach (Meta Ads, Linkedin Ads);

● Analizowanie danych i raportowanie efektywności działań;

● Śledzenie trendów w social media oraz wdrażanie ich w strategię marki;

● Współpraca z grafikami oraz copywriterami;

● Współudział w opracowywaniu koncepcji działań marketingowych dla poszczególnych wydarzeń w instytucji;

● Zawiązywanie współpracy, koordynacja i nadzór zleconych zadań z podmiotami zewnętrznymi (np. agencje kreatywne, domy mediowe, influencerzy, autorzy tekstów, graficy itp.);

● Operowanie budżetem w ramach powierzonych zadań;

● Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i nadzór formalności w systemie elektronicznym;

● Współpraca z mediami oraz partnerami w zakresie wymiany wzajemnych świadczeń sponsorskich publikowanych online;

● Współpraca międzydziałowa oraz z zespołem projektowym;

● Udział w brainstormingu i spotkaniach kreatywnych;

● Dbanie o spójność i zgodność treści z tonem i wizerunkiem NOSPR.

 

 

 

 

Oczekiwania:

● Min. 2-letniego doświadczenie w pracy w obszarze social media;

● Znajomość narzędzi do analizy i zarządzania social media (np. Google Analiticts, Meta Ads. itp.);

● Umiejętność tworzenia angażujących treści w programie Canva (tekst, grafika, wideo, prezentacja);

● Zmysł estetyczny i znajomość podstawowych zasad projektowania;

● Znajomość trendów w social media i umiejętność szybkiego wdrożenia i dostosowywania się do zmian;

● Komunikatywność, kreatywność i samodzielność w działanie;

● Doświadczenie we współpracy z podwykonawcami i partnerami;

● Zainteresowanie kulturą muzyczną;

● Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie);

● Odpowiedzialność za powierzone zadania;

● Samodzielność w działaniu;

● Bardzo dobra organizacja pracy;

● Umiejętność pracy zespołowej;

● Umiejętność pracy pod presją czasu;

● Kompetencje interpersonalne;

● Skrupulatność i precyzja;

● Dostępność pracy w siedzibie NOSPR;

● Biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office.

 

Mile widziane:

● Doświadczenie w pracy w instytucji kultury

● Posiadanie wiedzy muzykologicznej

● Znajomość podstaw reklamy płatnej (Meta Ads, Google Ads).

 

 

 

Oferujemy:

● Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w prestiżowej instytucji kultury,

● Pracę w dynamicznym, ambitnym oraz pełnym zaangażowania i pasji do sztuki zespole,

● Wsparcie w rozwoju i zdobywaniu nowych ciekawych doświadczeń,

● Dużą różnorodność zadań i realizowanych projektów,

● Udział w tworzeniu nowoczesnej instytucji kultury i realny wpływ na rynek muzyczny,

● Możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych,

● Możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych np. platformy do nauki języków obcych

 

 

Na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji aplikować można wysyłając CV na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 20.02.2025.

Prosimy o dołączenie do aplikacji portfolio z projektami prowadzonych social mediów w dowolnej formie (dokument PDF, link do strony, prezentacja itd.)

 

W tytule wiadomości prosimy wpisać: Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji.

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

 

Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:

Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez NOSPR w celu realizacji procesu rekrutacji.