Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia to wiodąca polska orkiestra oraz jedna z najważniejszych instytucji kultury w kraju. Od niemal 90 lat tworzy główny nurt polskiej kultury muzycznej poprzez działalność koncertową, wydawniczą i edukacyjną.
Z orkiestrą regularnie występują najwięksi muzycy świata, a spektakularna siedziba zespołu jest miejscem budzącym zachwyt wśród słuchaczy i artystów. Od kwietnia 2018 NOSPR należy do organizacji ECHO, skupiającej 23 najlepsze sale koncertowe Europy.
W NOSPR kultywujemy najlepsze tradycje świata muzycznego, a także tworzymy nowe formaty wydarzeń artystycznych i szukamy nowych sposobów interakcji z publicznością. Jesteśmy współorganizatorem Festiwalu Katowice Kultura Natura, Festiwalu Prawykonań i Festiwalu Muzyka+Nauka oraz Międzynarodowego Konkursu Muzycznego im. Karola Szymanowskiego.
Zmieniamy się i rozwijamy, w związku z tym poszukujemy do naszego zespołu pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji
Główne obowiązki:
● Tworzenie i publikowanie kreatywnych i jakościowych treści na platformach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, itp.);
● Planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii reklamowych w social media;
● Budowanie zaangażowania i relacji z odbiorcami poprzez aktywną interakcję w komentarzach i wiadomościach;
● Realizowanie celów marketingowych na kanałach (Meta Ads, Linkedin Ads);
● Analizowanie danych i raportowanie efektywności działań;
● Śledzenie trendów w social media oraz wdrażanie ich w strategię marki;
● Współpraca z grafikami oraz copywriterami;
● Współudział w opracowywaniu koncepcji działań marketingowych dla poszczególnych wydarzeń w instytucji;
● Zawiązywanie współpracy, koordynacja i nadzór zleconych zadań z podmiotami zewnętrznymi (np. agencje kreatywne, domy mediowe, influencerzy, autorzy tekstów, graficy itp.);
● Operowanie budżetem w ramach powierzonych zadań;
● Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i nadzór formalności w systemie elektronicznym;
● Współpraca z mediami oraz partnerami w zakresie wymiany wzajemnych świadczeń sponsorskich publikowanych online;
● Współpraca międzydziałowa oraz z zespołem projektowym;
● Udział w brainstormingu i spotkaniach kreatywnych;
● Dbanie o spójność i zgodność treści z tonem i wizerunkiem NOSPR.
Oczekiwania:
● Min. 2-letniego doświadczenie w pracy w obszarze social media;
● Znajomość narzędzi do analizy i zarządzania social media (np. Google Analiticts, Meta Ads. itp.);
● Umiejętność tworzenia angażujących treści w programie Canva (tekst, grafika, wideo, prezentacja);
● Zmysł estetyczny i znajomość podstawowych zasad projektowania;
● Znajomość trendów w social media i umiejętność szybkiego wdrożenia i dostosowywania się do zmian;
● Komunikatywność, kreatywność i samodzielność w działanie;
● Doświadczenie we współpracy z podwykonawcami i partnerami;
● Zainteresowanie kulturą muzyczną;
● Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie);
● Odpowiedzialność za powierzone zadania;
● Samodzielność w działaniu;
● Bardzo dobra organizacja pracy;
● Umiejętność pracy zespołowej;
● Umiejętność pracy pod presją czasu;
● Kompetencje interpersonalne;
● Skrupulatność i precyzja;
● Dostępność pracy w siedzibie NOSPR;
● Biegła znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office.
Mile widziane:
● Doświadczenie w pracy w instytucji kultury
● Posiadanie wiedzy muzykologicznej
● Znajomość podstaw reklamy płatnej (Meta Ads, Google Ads).
Oferujemy:
● Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w prestiżowej instytucji kultury,
● Pracę w dynamicznym, ambitnym oraz pełnym zaangażowania i pasji do sztuki zespole,
● Wsparcie w rozwoju i zdobywaniu nowych ciekawych doświadczeń,
● Dużą różnorodność zadań i realizowanych projektów,
● Udział w tworzeniu nowoczesnej instytucji kultury i realny wpływ na rynek muzyczny,
● Możliwość uczestniczenia w ciekawych wydarzeniach kulturalnych,
● Możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych np. platformy do nauki języków obcych
Na stanowisko Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji aplikować można wysyłając CV na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. do dnia 20.02.2025.
Prosimy o dołączenie do aplikacji portfolio z projektami prowadzonych social mediów w dowolnej formie (dokument PDF, link do strony, prezentacja itd.)
W tytule wiadomości prosimy wpisać: Specjalista ds. Marketingu i Komunikacji.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
Prosimy o załączenie w CV poniższej klauzuli:
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wykraczających poza informacje wynikające z art. 221 Kodeksu Pracy, zawartych w przesyłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez NOSPR w celu realizacji procesu rekrutacji.