23/06/2018 S119 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Katowice: Usługi sprzątania
2018/S 119-271912
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach
Pl. Wojciecha Kilara 1
Osoba do kontaktów: Marzenna Przywarka
40-202 Katowice
Polska
Tel.: +48 510923028
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Faks: +48 322571384
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.nospr.org.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Rekreacja, kultura i religia
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Usługa kompleksowego sprzątania siedziby NOSPR
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kod NUTS PL22A
II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zakres usługi obejmuje sprzątanie strefy publicznej oraz pracowniczej NOSPR, dwóch sal koncertowych, pokoi biurowych, garderób muzyków, pokoi gościnnych, sal ćwiczeń i prób, holi, korytarzy, ciągów komunikacyjnych, schodów, toalet, pomieszczeń technicznych zaplecza estrady, parkingu podziemnego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90910000
II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8) Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium: 25 000,- PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
1.Opłacona polisa, w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.000.000 PLN (jeden milion złotych).
2. Termin płatność faktury VAT – 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego
III.2) Warunki udziału
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Opłacona polisa, w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.000.000 PLN (jeden milion złotych)
III.2.3) Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawca skieruje do realizacji usługi sprzątania zatrudnione na umowę o pracę, przez siebie osoby, nie karane, – co najmniej 15 pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, w tym 1 osobę/pełny etat, wskazaną przez Zamawiającego, którą zatrudni.
Wykonawca zatrudni ponadto do realizacji usługi 1 osobę do pełnienia funkcji koordynatora/kierownika, wyłącznie do realizacji zamówienia w NOSPR, w pełnym wymiarze czasu pracy, ponad liczbę osób do sprzątania.
Wykonawca dysponuje urządzeniami technicznymi tj. odkurzacze, maszyny do czyszczenia posadzek, parkietów, urządzenia do prania wykładzin itp.
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: nie
III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: nie
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Rodzaj procedury
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. cena. Waga 60
2. Ocena techniczna – deklarowane, wymagane urządzenia techniczne. Waga 20
3. Deklarowana ilość pracowników, liczona w pełnych etatach. Waga 20
IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
NOSPR/17/2018
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
31.7.2018 - 09:30
IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 31.7.2018 - 10:00
Miejscowość:
Katowice
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: 2020 rok
VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3) Informacje dodatkowe
Należy złożyć oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (ESPD) w postaci elektronicznej oraz zaświadczenia i oświadczenia wymienione w SIWZ w pkt. VIII.
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
20.6.2018
W załączeniu (plik JEDZ.zip) znajduje się
Instrukcja wypełniania JEDZ - https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0015/32415/Jednolity-Europejski-Dokument-Zamowienia-instrukcja.pdf