6/06/2018 S120 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Katowice: Usługi ochroniarskie
2018/S 120-274920
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach
pl. Wojciecha Kilara 1
Osoba do kontaktów: Marzenna Przywarka
40-202 Katowice
Polska
Tel.: +48 510923028
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Faks: +48 322571384
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.nospr.org.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Rekreacja, kultura i religia
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Usługa fizycznej ochrony ludzi i mienia w siedzibie NOSPR
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kod NUTS PL22A
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Do zadań pracownika ochrony będzie należeć:
a) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych:
— Monitorowanie pracy Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS),
— Monitorowanie pracy systemu alarmu pożarowego (Systemu Sygnalizacji Pożaru),
— Monitorowanie pracy dźwiękowego systemu ostrzegawczego,
— Monitorowanie pracy systemu kontroli dostępu,
— Monitorowanie pracy systemu sygnalizacji włamania i napadu,
— Monitorowanie pracy systemu telewizji dozorowej CCTV,
— Nadzór nad systemem alarmowo-przyzywowym.
b) zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia znajdującego się na terenie obiektu
c) reagowanie na wszelkiego rodzaju próby zakłócania porządku na terenie NOSPR
d) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku zgodnie z godzinami otwarcia i zamknięcia
e) wpuszczanie do obiektu po godzinach otwarcia osób do tego upoważnionych
f) przeprowadzanie regularnych obchodów obiektu wg grafiku zatwierdzonego przez Zamawiającego
g) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o nagłych zdarzeniach
h) powiadamianie o zagrożeniach Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego oraz podjęcie czynności, w ramach posiadanych uprawnień, mających na celu ograniczenie skutków powstałego zagrożenia do czasu przybycia odpowiednich służb
i) prowadzenie pisemnych raportów dziennych, rejestrowaniu przypadków naruszenia porządku oraz podjętych interwencji
j) wydawanie i przyjmowanie kluczy, zgodnie z wykazem osób uprawnionych, za pokwitowaniem w Książce wydawania kluczy, prowadzenie wpisów do książki wejść-wyjść
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
79710000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium: 35 000 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych)
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Płatności następować będą jeden raz w miesiącu (z dołu) na podstawie doręczonej przez Wykonawcę, prawidłowo wystawionej faktury VAT, w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy wykażą się posiadaniem koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 000 PLN (słownie: jeden milion złotych.)
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawcy przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w liczbie co najmniej 26, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, w tym:
— co najmniej 20 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy, bezpośrednio wykonujących czynności związane z ochroną, posiadającymi wymagane uprawnienia tj. są pracownikami ochrony fizycznej wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji, wraz z co najmniej 1 rocznym doświadczeniem w wykonywaniu usługi ochrony na obiektach o charakterze publicznym (urzędy, instytucje kultury itp.),
— co najmniej 3 osoby posiadające min. 3 letnie doświadczenie w obsłudze systemu zarządzania budynkiem „Schneider Electric”,
— co najmniej 3 osoby posiadające min. 3 letnie doświadczenie w obsłudze w obsłudze systemu przeciw pożarowego „Schrack”,
— oraz 1 osobę pełniąca rolę koordynatora ze strony Wykonawcy, posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie wynikające z jednej umowy w bezpośrednim nadzorowaniu usług ochrony w obiektach użyteczności publicznej, nabytych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: tak
Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych: Ustawa z dnia 22.8.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2016 poz. 1432 tekst jednolity).
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi: tak
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 60
2. Deklarowana, dobowa (tzn. w ciągu 24 godzin), ilość pracowników, liczona w pełnych etatach, stanowiąca standardową obsadę, w dniu roboczym, na 4 posterunkach - razem. Waga 20
3. Deklarowana ilość pracowników - ogółem, liczona w pełnych etatach – wynikająca z obsady 4 posterunków. Waga 20
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
NOSPR/18/2018
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
1.8.2018 - 09:30
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 1.8.2018 - 10:00
Miejscowość:
Katowice
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: 2020 rok
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
Wykonawcy obowiązani są złożyć oświadczenie JEDZ w formie elektronicznej oraz dokumenty wymienione w pkt. VIII, IX SIWZ.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21.6.2018
W załączeniu (plik JEDZ.zip) znajduje się
Instrukcja wypełniania JEDZ - https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0015/32415/Jednolity-Europejski-Dokument-Zamowienia-instrukcja.pdf