3/09/2018 S176 - - Usługi - Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Procedura otwarta
Polska-Katowice: Usługi ochroniarskie
2018/S 176-400143
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach
pl. Wojciecha Kilara 1
40-202 Katowice
Polska
Tel.: +48 510923028
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Faks: +48 322571384
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.nospr.org.pl
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Rekreacja, kultura i religia
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Usługa fizycznej ochrony mienia i ludzi w siedzibie NOSPR
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kod NUTS PL22A
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Do zadań pracownika ochrony będzie należeć:
a) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych:
— Monitorowanie pracy Systemu Zarządzania Budynkiem (BMS),
— Monitorowanie pracy systemu alarmu pożarowego (Systemu Sygnalizacji Pożaru),
— Monitorowanie pracy dźwiękowego systemu ostrzegawczego,
— Monitorowanie pracy systemu kontroli dostępu,
— Monitorowanie pracy systemu sygnalizacji włamania i napadu,
— Monitorowanie pracy systemu telewizji dozorowej CCTV,
— Nadzór nad systemem alarmowo-przyzywowym.
b) zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia znajdującego się na terenie obiektu
c) reagowanie na wszelkiego rodzaju próby zakłócania porządku na terenie NOSPR
d) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku zgodnie z godzinami otwarcia i zamknięcia
e) wpuszczanie do obiektu po godzinach otwarcia osób do tego upoważnionych
f) przeprowadzanie regularnych obchodów obiektu wg grafiku zatwierdzonego przez Zamawiającego
g) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o nagłych zdarzeniach
h) powiadamianie o zagrożeniach Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego oraz podjęcie czynności, w ramach posiadanych uprawnień, mających na celu ograniczenie skutków powstałego zagrożenia do czasu przybycia odpowiednich służb
i) prowadzenie pisemnych raportów dziennych, rejestrowaniu przypadków naruszenia porządku oraz podjętych interwencji
j) wydawanie i przyjmowanie kluczy, zgodnie z wykazem osób uprawnionych, za pokwitowaniem w Książce wydawania kluczy, prowadzenie wpisów do książki wejść-wyjść
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
79710000
II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 1 489 874,40 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów
1. Cena. Waga 60
2. Deklarowana, dobowa (tzn. w ciągu 24 godzin), ilość pracowników, liczona w pełnych etatach, stanowiąca standardową obsadę, w dniu roboczym, na 4 posterunkach - razem. Waga 20
3. Deklarowana ilość pracowników - ogółem, liczona w pełnych etatach – wynikająca z obsady 4 posterunków. Waga 20
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
NOSPR/18/2018
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2018/S 120-274920 z dnia 26.6.2018
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
31.8.2018
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 1
Liczba ofert otrzymanych środkami elektronicznymi: 0
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Konsorcjum Impel Facility Services Sp. z o.o., (Lider Konsorcjum) Impel Safety Security Partner Sp. z o.o. Sp.K. (Partner Konsorcjum)
ul. Ślężna 118
53-111 Wrocław
Polska
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 1 722 000,00 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 1 489 974,40 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
Postępu 17A
02-676 Warszawa
Polska
VI.3.2)Składanie odwołań
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
10.9.2018