OGŁOSZENIE O UDZIELANYM ZAMÓWIENIU

na dostawy i/lub usługi z zakresu działalności kulturalnej

 

ZAMAWIAJĄCY

Nazwa i adres

Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach

Plac Wojciecha Kilara 1

40-202 Katowice

Strona internetowa

http://www.nospr.org.pl/pl/

PODSTAWA PRAWNA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Art. 4d ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dostawa / usługa z zakresu działalności kulturalnej z kategorii:

ÿ      Wystawy, koncerty, konkursy, festiwale, widowiska, spektakle teatralne

ÿ      Przedsięwzięcia z zakresu edukacji kulturalnej

ÿ      Gromadzenie zbiorów bibliotecznych

ÿ      Gromadzenie muzealiów

ÿ      Gromadzenie materiałów archiwalnych

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Nazwa postępowania

 

Określenie przedmiotu

zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności obsługi szatniarsko-bileterskiej polegającej na:

1)     Przyjmowaniu okryć wierzchnich publiczności;

2)     Wydawaniu i kontroli nad prawidłowym obiegiem numerków w szatni;

3)     Rozdawaniu publiczności repertuarów, innych materiałów, w tym: informacyjnych reklamowych, promocyjnych, ankiet, w budynku NOSPR;

4)     Obecności na miejscu w szatni podczas trwania wydarzenia artystycznego albo w pobliżu lub na widowni – w zależności od potrzeb;

5)     Informowaniu publiczności o aktualnym repertuarze NOSPR, poszczególnych wydarzeniach artystycznych;

6)     Udzielanie publiczności bieżących doraźnych informacji (np. o zakazie nagrywania lub o fakcie możliwości narywania wydarzenia artystycznego) ;

7)     Wydanie publiczności odzieży i pozostałych rzeczy po wydarzeniu artystycznym;

8)     Kierowanie spóźnionej publiczności na drugi balkon i udzielenie informacji o możliwości zajęcia innych miejsc w czasie odpowiednim do takich zmian;

9)     Utrzymanie ogólnego porządku w szatni przed, w trakcie i po wydarzeniu artystycznym;

10)   Powitanie oraz pożegnanie publiczności;

11)   Sprawdzanie ważności biletów i kierowanie ruchem publiczności;

12)   Pomoc w odnalezieniu właściwego miejsca na widowni;

13)   Czuwanie nad porządkiem i spokojem na widowni;

14)   Ciche otwieranie i zamykanie drzwi osobom opuszczającym sale w trakcie wydarzenia artystycznego;

15)   Informowanie pracowników NOSPR odpowiedzialnych za utrzymanie porządku o stanie czystości widowni, foyer, holu kasowego, toalet;

16)   Wręczanie kwiatów wykonawcom po wydarzeniach artystycznych;

17)   Pomoc publiczności w szybkim i bezpiecznym opuszczeniu sali i budynku NOSPR w sytuacji zagrożenia;

18)   Sprzedaż programów przed wydarzeniem artystycznym oraz w trakcie jego przerw;

19)   Udzielanie porad i wskazówek innym zleceniobiorcom przy wykonywaniu przez nich swoich odrębnych czynności w zakresie obsługi wydarzenia artystycznego;

20)   Wydawanie, przyjmowanie zwrotów, zabezpieczenie, wymiana, sprawdzanie sprawności technicznej, informowanie o uszkodzeniach i brakach czytników biletów – na czas trwania wydarzenia artystycznego.

Kryteria oceny ofert*

Cena 80%

Punkty w kryterium Cena zostaną przyznane zgodnie ze wzorem:  

    Najniższa cena w ofertach

C=--------------------------------------------x 80%

    Cena w ofercie badanej

 

Doświadczenie osoby wykonującej obsługę biletersko-szatniarską w realizacji usług na rzecz instytucji kultury 20%.

 

Wykonawca powinien wykazać, że osoba wykonująca obsługę biletersko-szatniarska posiada doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia na rzecz instytucji kultury nie krótsze niż 3 miesiące . Za wykazanie takiego doświadczenia Zamawiający przyzna 20 pkt.

Termin i miejsce składania

ofert*

Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach

Plac Wojciecha Kilara 1

40-202 Katowice

Termin składania ofert: 31-01-2020 r. godz. 12:00

 

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.   Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności obsługi szatniarsko bileterskiej polegającej na:

1)     Przyjmowaniu okryć wierzchnich publiczności;

2)     Wydawaniu i kontroli nad prawidłowym obiegiem numerków w szatni;

3)     Rozdawaniu publiczności repertuarów, innych materiałów, w tym: informacyjnych reklamowych, promocyjnych, ankiet, w budynku NOSPR;

4)     Obecności na miejscu w szatni podczas trwania wydarzenia artystycznego albo w pobliżu lub na widowni – w zależności od potrzeb;

5)     Informowaniu publiczności o aktualnym repertuarze NOSPR, poszczególnych wydarzeniach artystycznych;

6)     Udzielanie publiczności bieżących doraźnych informacji (np. o zakazie nagrywania lub o fakcie możliwości narywania wydarzenia artystycznego) ;

7)     Wydanie publiczności odzieży i pozostałych rzeczy po wydarzeniu artystycznym;

8)     Kierowanie spóźnionej publiczności na drugi balkon i udzielenie informacji o możliwości zajęcia innych miejsc w czasie odpowiednim do takich zmian;

9)     Utrzymanie ogólnego porządku w szatni przed, w trakcie i po wydarzeniu artystycznym;

10)   Powitanie oraz pożegnanie publiczności;

11)   Sprawdzanie ważności biletów i kierowanie ruchem publiczności;

12)   Pomoc w odnalezieniu właściwego miejsca na widowni;

13)   Czuwanie nad porządkiem i spokojem na widowni;

14)   Ciche otwieranie i zamykanie drzwi osobom opuszczającym sale w trakcie wydarzenia artystycznego;

15)   Informowanie pracowników NOSPR odpowiedzialnych za utrzymanie porządku o stanie czystości widowni, foyer, holu kasowego, toalet;

16)   Wręczanie kwiatów wykonawcom po wydarzeniach artystycznych;

17)   Pomoc publiczności w szybkim i bezpiecznym opuszczeniu sali i budynku NOSPR w sytuacji zagrożenia;

18)   Sprzedaż programów przed wydarzeniem artystycznym oraz w trakcie jego przerw;

19)   Udzielanie porad i wskazówek innym zleceniobiorcom przy wykonywaniu przez nich swoich odrębnych czynności w zakresie obsługi wydarzenia artystycznego;

20)   Wydawanie, przyjmowanie zwrotów, zabezpieczenie, wymiana, sprawdzanie sprawności technicznej, informowanie o uszkodzeniach i brakach czytników biletów – na czas trwania wydarzenia artystycznego.

 

2.   Maksymalna liczba godzin świadczenia czynności obsługi szatniarsko bileterskiej na każdego z wybranych Wykonawców, przez cały okres trwania Umowy wynosi 525 godzin.

 

3.   Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, w okresie od dnia podpisania umowy, nie później niż do dnia 30.06.2021 r., bądź też wyczerpania maksymalnej liczby godzin, o której mowa w ust. 2 powyżej, przy czym szczegółowy Harmonogram realizacji czynności określać będzie harmonogram.

 

4.   Przewidywana maksymalna liczba wyłonionych w ramach postępowania Wykonawców (liczba części zamówienia) - 60 osób, z których każda zrealizuje maksymalnie liczbę godzin wykonywania usług, określoną w ust. 2 powyżej. Wszystkie części są równe, powtarzalne i równoważne.

 

 

II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

1.       Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oferty zgodnie z wymogami niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, zwanym dalej „Ogłoszeniem”.

2.       Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przez Wykonawców na więcej niż jedną osobę wykonującą czynności obsługi szatniarsko bileterskiej (więcej niż na 1 część).

5.       Oferta winna być sporządzona w języku polskim, w formie zapewniającej czytelność jej treści. Wszystkie przedkładane dokumenty i oświadczenia winny być sporządzone w języku polskim, natomiast dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz  z tłumaczeniem na język polski.

6.       Zaleca się opracowanie stron oferty wg załączonego do Ogłoszenia wzoru (Załącznik nr 1 do Ogłoszenia). Niezastosowanie wzoru określonego w załączniku nr 1 nie spowoduje odrzucenia oferty. Jednakże Zamawiający wymaga, żeby w złożonej ofercie znalazły się wszystkie oświadczenia zawarte we wzorze oferty tj.:

 

a.     Imię i nazwisko lub nawę Wykonawcy

b.     datę sporządzenia,

c.      adres lub siedziba Wykonawcy, numer telefonu,

d.     wartość ogólna przedmiotu zamówienia w  zł brutto, wskazanie osoby i jej doświadczenia

e.      czytelny podpis wykonawcy.

 

7.       Cenę oferty należy wyrazić w złotych. Cena określona przez Wykonawcę musi być równa lub wyższa niż minimalne wynagrodzenie zleceniobiorcy określone zgodne z dyspozycją art. 8a ust. 1 ustawy z 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2018, poz. 2177 ze zm.).

8.       Wszystkie strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być podpisane lub zaparafowane przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane przez Wykonawcę, natomiast cyfry należy przekreślić i obok napisać prawidłowo – w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.

9.       W przypadku składania oferty w formie pisemnej w siedzibie NOSPR - wszystkie dokumenty tworzące ofertę należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu  za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) niewymienione we właściwym rejestrze, należy wraz z ofertą złożyć stosowne pełnomocnictwo.

10.    W przypadku składania oferty w formie pisemnej w siedzibie NOSPR - pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału (wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze ) lub kserokopii poświadczonej notarialnie.

11.    O ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, a Wykonawca nie podpisuje oferty osobiście, do oferty powinno być załączone upoważnienie do jej podpisania.

12.    Zamawiający informuje, iż oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działanie w celu zachowania ich poufności.

13.    W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone oddzielnie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” w sposób niebudzący wątpliwości, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią taką tajemnicę.

14.    Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, imienia i nazwiska lub nazwy (firmy) oraz adresu, terminu wykonania zamówienia, i warunków płatności zawartych w ofercie.

15.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia dotyczące zaoferowanych przedmiotów lub wezwać do uzupełnienia dokumentów.

16.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty lub wezwać do uzupełnienia dokumentów.

17.    Zamawiający na etapie badania i oceny ofert zastrzega sobie prawo badania ofert pod kątem rażąco niskiej ceny, na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

 

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zdolność techniczną i zawodową niezbędną do realizacji zamówienia.

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż do wykonania zamówienia skieruje jedną osobę, która wykonywała obsługę biletersko-szatniarska na rzecz instytucji kultury nie krócej niż przez 3 miesiące.

 

 

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

1.       Ofertę podpisaną i zeskanowaną należy wysłać e-mailem na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

w temacie należy wpisać: „postępowanie nr NOSPR/ZPK/01/2020 wykonywanie czynności obsługi szatniarsko-bileterskiej

 

lub też

 

złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego - Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach, Plac Wojciecha Kilara 1, 40-202 Katowice, w terminie do dnia 31.01.2020 r. do godz. 12:00

 

2.       Wynik postępowania zostanie ogłoszony na stronie NOSPR oraz przesłany do Wykonawców, którzy przedstawią najkorzystniejsze oferty.

3.       Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.       Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę.

 

V. OCENA OFERT

 

1.          Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryteriów oceny ofert tj:

 

Cena 80%

 

Punkty w kryterium Cena zostaną przyznane zgodnie ze wzorem: 

    Najniższa cena w ofertach

 

C=--------------------------------------------x 80%

 

    Cena w ofercie badanej

 

Doświadczenie osoby wykonującej obsługę biletersko-szatniarska w realizacji usług na rzecz instytucji kultury 20%.

 

Wykonawca powinien wykazać, że osoba wykonująca obsługę biletersko-szatniarską wykonywała (posiada doświadczenie w realizacji) obsługę biletersko-szatniarską na rzecz instytucji kultury nie krócej niż przez 3 miesiące. Za wykazanie takiego doświadczenia Zamawiający przyzna 20 pkt.

 

2.          Cena oferty obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

3.          Cena winna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.          Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcami będą prowadzone w złotych polskich. Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.

5.          Wybranymi zostaną Wykonawcy, którzy otrzymają najwyższą sumę ocen z kryterium Cena i Doświadczenie. Zamawiający sporządzi listę Wykonawców począwszy od najwyższej do najniższej oceny. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców otrzyma równą liczbę punktów, decydująca jest kolejność składania ofert.

6.          Zamawiający dokona wyboru nie więcej niż 60 Wykonawców.

 

VI. DODATKOWE INFORMACJE

 

Dodatkowych informacji udziela Katarzyna Spyra, e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

VII. TERMIN I WARUNKI PŁATNOŚCI

 

Do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionego dokumentu księgowego. Warunkiem zapłaty jest należyte wykonanie zamówienia.

Attachments:

FileDescriptionFile size
Download this file (Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do ogłoszenia.docx)Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do ogłoszenia.docx2020-01-2831 kB
Download this file (Załącznik nr 2 do ogłosznia.docx)Załącznik nr 2 do ogłosznia.docx2020-01-2838 kB